Sidor

onsdag 22 juni 2011

Semester dag 5

 Pilgrimsmusslor i dillsås med ishavsrom, ängssyra och sparrissallad, serveras med akvavit- och limegranité
Lavendel- och salvia marinerade kycklingspett med fröpotatis och dillfärskost
Pistagenötstårta med jordgubbsmousse

Ser det gott ut?
Mmmmmm....och om du vill ha recepten så hittar du dom här. Vi får hit ett gäng goa människor i midsommarhelgen och detta blir vår fredagsmiddag. Vi har delat upp måltiderna så fredag middag kom på vår, tillsammans med ett annat par, lott. Och eftersom vi åt denna goda meny härom helgen så gör vi copy paste!
Så denna kvällen har vi tillbringat på Coop för att handla, handla och handla ;-) Men det var bra tajmat för där var inte mycket folk- gött mos!
Innan detta var jag på yoga och det var så härligt! Flåset och kraften börjat sakta hitta tillbaka och det blir ju så mycket skönare då...(tror jag blir starkare av mina nya rosa tights oxå- helt säkert är det så...)
Väder: Regn och moln med några glimtar sol! Under de glimtarna hoppade jag genast ut i solstolen men tyvärr gav de 4 minuterna inte så mycket resultat ;-) (Tror jag har varit inne på klart.se 95 gånger idag- det är precis som jag tror att det hjälper, haha!)          
Träning: 75 min pw, 90 min ashtangayoga och plankor. Så himla bra!
Känsla: I'm back! Ser fram emot midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar