Sidor

söndag 19 juni 2011

Semester dag 2

Vilken regndag... det här kan man kalla ihållande!
Lovis har haft kompis på besök, jag har letat recept, planerat midsommar, hälsat på syster o fam. en stund och tränat lite. Ja, det var nog det som har hänt idag! Och så satt jag och slötittade på reprisen av "Kvällen är din"- är det någon mer än jag som sitter och lipar till det programmet? Tycker inte ens det är så värst bra...undrar varför jag blir så attans grinig ;-) Ja...drömmar går i uppfyllelse- det är ju hääärligt!

Har gjort en sak idag som jag tänkt göra länge, men har inte blivit av- köpt ett par gympadojor. Letade som attan när vi var i Korea (tänkte jag kunde fynda lite) men de hade ju nästan aldrig min storlek. Så stora fötter har inga tjejer i det landet, haha!
Ville ha ett par gympisar att ha till vardags.. lite till allt möjligt.. det är ju inte så attans bra att gå i converse en hel dag med mycket promenerande och jag har bara haft mina löpardojjor. Så idag smällde jag till på ett par adidas.  Mmmmm...sköna och superlätta och ROSA.
Väder: Regnat heeela dagen fram till framåt kvällen...sen var det skööönt. 
Träning: 40 min pw, träningsprogram och plankor.:-)
Känsla: Gråtmild och energilös. Blev dock lite bättre när himlen sprack upp och jag fick lite motion..och när jag såg på solsidan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar