Sidor

tisdag 28 juni 2011

Semester dag 11

Stockholm i mitt hjärta.....!
Nu har vi sjungit så det står hääärliga till på Skansen. Vi hade sån himla tur så vi fick sittplatser, längst bak, men ändå. Det var så varmt och gott och solen sken..en riktigt perfekt sommarkväll.. :-)
Måns skötte sig bra tycker jag..men vet inte...han är lite stel och påklistrad på nåt vis...ordentlig liksom...lite mer hjärta hade väl inte varit fel. September var snygg som en dag, Danny charmade alla brudar och BAO gjorde kvällen sådär riktigt svensk och härlig.

Vi började förmiddagen med lite shopping. Trots värmen så måååste man ju gå en sväng på stan när man är i huvudstaden ;-) Man är i detta fallet jag, haha!
Shoppade lite till halva priset...det är kul det! Har handlat lite på tintinstyle.se hemifrån men  aldrig varit i butiken så jag tog en tur dit idag. Fin butik och väldans trevlig personal!
Lovis shoppade två kjolar och jag en klänning och lite smått o gott.
En DAY-klänning till mig..

...och en Desigualkjol till Loppan...

...och en till.

 


Väder: Fantastiskt varmt, gott och soligt. Kvällen var amazing...
Träning: 50 min pw+ plankor.
Känsla: Varm, vacker, kul! ...och lite frustrerat med barn som ber om glass en gång var tredje minut ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar