Sidor

måndag 20 juni 2011

Semester dag 3

 Min dag i bilder.


Började med ett besök på lab på vårdcentralen för att ta ett rutinprov. I väntsalen låg en Hemmets Journal (typ...nåt i den stilen var det iallafall;-)) och där hittade jag recept på hälsotårta- det ni! Den ska göras så småningom.
Lunch på bästa KAFFE. Jag smaskade i mig en räksallad de luxe och barnen käkade deras goda pizza. Sällskap fick vi också...Malin och Johanna var på finbesök, hade kört ändå från Götet :-

Jag hoppade desserten...men smaskens såg det ut!
En runda och fixa lite smått till midsommar. Sprang in på Åhléns och kolla vad som stod där- världens sötaste fåtölj för under tusenlappen. Jättefin men det går ju inte att köpa allt man gillar- eller hur? ;-)

Det blev dock en reakjol från Gina Tricot...men den kostade bara några tior!

Sen bar det ut till landet där vi stannar ett tag, ska bli gött. Hoppas nu att det kan bli lite sol och bad!
Hannes kramar nyklippta Hannes, han körde en riktig sommarklipp :-)

Väder: Ja..vad ska jag säga. Lite regn och blåst men solen har tittat fram då och då.                
Träning: Plankor.
Känsla: ...av att vara på väg...mot semesterfeelingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar