Sidor

onsdag 29 juni 2011

Semester dag 12

Dag 12 på semestern...ja, nog för det känns som jag varit ledig rätt länge, men just nu känns det som om jag klarar att vara ledig lääääänge till! ;-)

Idag har vi haft en jätteskön dag i Vaxholm. Solat, badat, läst och njutit i fulla drag av det fina vädret..och efter det ätit en fantastiskt god middag på Arirang på Luntmakargatan. Härligt att äta lite god Koreansk mat igen...det har vi längtat efter. Det var så himla gott...alla tallrikar och skålar var som slickade när de dukade av, haha!
Servitören var lite orolig att barnen inte visste vad dom beställde...ska den lilla flickan verkligen ha marinerat grillat sidfläsk?? OM hon skulle ha sidfläsk! Hon rullade in ris och fläsk i salldsblad så det stod härliga till och åt och åt... och likadant gjorde Hannes med sina spicy revben :-)


Nu håller vi på och velar om vi ska åka hem imorgon eller stanna till fredag, ja det återstår att se... see you!

Väder: Fantastiskt varmt, gott och soligt. Kvällen var amazing... (Copy av igår!!)
Träning: Tyvärr inte copy...har bara latat mig idag ;-)
Känsla: Alltså..jag försöker tycka det är skönt att ligga på stranden..och lite skönt är det men jag blir också lite slö, slapp och likgiltig- varm i skallen liksom..men inget direkt att klaga över :-) Kvällen var bara njutbar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar