Sidor

onsdag 1 juni 2011

Nyklippt

Gud, så skönt! Lite kortare än vanligt..och fint som bara Camilla kan fixa! Visst är det skönt att ha en frisör som bara gör så att man blir supernöjd utan att man behöver säga ett endaste ord...
Idag fick jag dessutom en extra lång huvudmassage...jag höll på att somna. Gick därifrån 2,5 timmar senare som en ny människa. Tack goa Camilla på Klippoteket. Henne skulle jag våga rekommendera till den allra kräsnaste.;-)
Jag har köpt endel produkter av henne från Kevin Murphy- kanongrejer. Hon hade dessutom fått in lite nya produkter nu och var helt såld på dom. Tror inte märket har funnits i Sverige så länge, vet inte så mycket om det mer än att det är från Australien, en frisör har tagit fram produkterna och det är miljövänligt. Mitt konstaterande är att de är bra och har jättefina förpackningar :-) och som ni vet så räcker det där med förpackningar långt för min del ;-)
Behövde inte så mycket nu men köpte ett nytt, lite mjukare vax "sticky business"
Så nu är jag fin till helgens bravader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar