Sidor

onsdag 1 juni 2011

Längtar...

...till ikväll...
Då har jag jobbat klart och har en lång, härlig, troligtvis superkul, helg framför mig!
Börjar med lunch imorgon hos fina vänner, fortsätter med fika hos svärmor, åker vidare till ännu ett gäng fina vänner för en helkväll! Sover över, gissar att vi får en smarrig frukost, sen har vi lite tid för en tur i Ljungby med en fika på Roddys (ett måste ;-)) innan det är dax för massage hos bästa Ann-Margret. Japp, sen fortsätter det härliga ...bilen går därefter till Växjö- till ännu fler fina vänner! Tänk att vi har så många! Vi ska fira födelsedagar och kanske lite annat (?!)..och det är klart vi sover över och får ännu en smarrig frukost. På detta stället brukar det serveras nybakt surdegsbröd och blåbärspannkakor till frukost...mmmmm.
Efter detta åker vi hemmåt för att göra lite nytta resten av helgen, haha! Nån måtta får det vara på lyxandet :-)

Var på butiken i Tenhult och köpte lite paket som jag ju inte kan visa här ;-) men jag kan ju visa min plånbok jag köpte på samma ställe för ett tag sen.
Valde en svart. trivs toppen med den.

Nu ska jag gå och klippa mig...det har jag också längtat efter. Var tvungen och avboka min tid sist så det har gått lite för många veckor nu. Ser ut som en vildvuxen sak just nu...men SNART har Camilla fixat och trixat mig snyggo igen!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar