Sidor

fredag 12 november 2010

Wow!

Alltså- idag har jag gjort något väääldigt ovanligt... nåt som jag aldrig gjort innan (jo, jag har gjort det men det har rykt av inom 5 timmar...nåt som vanligtvis får mig och känna mig väldigt obekväm och "inte mig själv"..och klarar inte av att tänka på nåt annat- jag ser heller inget annat...

Men imorgon ska jag på fest med rock n roll-tema så ska det nånsin bli av så får det väl bli nu. Och ärligt talat- hur mesig får man va? Lite färg på naglarna är väl inte hela världen??
Jag var hos Lisa (som har sin salong i samma lokal som Face) och efter att ha funderat på de ljusa nyanserna (återigen) så kom Ninne in (syster) och såg en väldigt fin färg och Lisa var inte sen att hänga på! Så jag blev övertalad ;-) och nu har jag gjort det- skaffat riktigt mörka naglar- och det känns faktiskt helt okey!
Hahahaha! Inte klokt! Men rätt fint!

Nu återstår bara att matcha kläderna till naglarna, haha! Var ska jag hitta alla nitar och allt läder?
Får återkomma med hur det går..
Kram från Jönköpings nya rockbrud :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar