Sidor

tisdag 16 november 2010

Hotellsäng

Ligger just nu på min säng i mitt hotellrum i Höör och testar att blogga från min IPod...Första gången! Så det blir nog inte så flashigt, haha. Är på utbildning i fyra dagar med ett gäng hääärliga människor.Gott att vi är ett bra gäng, vi ska nämligen träffas fyra dagar i månaden i ett halvår och jobba rätt tight. Det har varit många Goa skratt hittills! vi bor på stiftsgården i Höör, så himla god mat... Och hembakt fika två gånger om dan... Kommer rulla härifrån på torsdag :-) Ska försöka sova nu.. Det sägs bli en tuff dag imorgon. Sov gott alla Goa!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    Det låter toppen bra med Höör några dagar framöver. Äntligen har jag tagit mig in här och kikat efter måååånga veckor utan din blogg. Hmm, hur har jag klarat mig ;-)
    Förstår att du hade en underbar födelsedag. Vilken överrasking!
    Du kan väl ringa mig när du hinner och kan. Tänkte prata lite nyår...!
    Kram till dig söta!

    SvaraRadera
  2. Haha visst är det härligt att uppdatera sina tekniskaprylar lite... Er Ipad har landat nu, så snart är det ju riktigt modärnt ;) Vi får väl se när vi kan leverera den. Hoppas att du har haft toppendagar, Johan har oxå varit i väg hela veckan. Det är tydligt att det är vissa företag som satsar på utbildning...
    Ha nu en toppengo dag vännen så hörs vi snart
    KRAM KRAM

    SvaraRadera