Sidor

söndag 21 november 2010

Personlig kalender

Det tog några år (Susan har tipsat mig många gånger..) men nu har jag beställt den- min personliga kalender! Den blev kanon!
Såhär blev den utanpå...
..och såhär blev den inuti!

Man går in på http://www.personligalmanacka.se/ och designar sin egen kalender på nätet. Du väljer färg och innehåll och det fiffigaste...man sparar ner sin egen datumkalender som man kan redigera och fylla på år efter år. Så nu har jag gjort en lista med födelsedagar och valt att de ska stå i kalendern- så himla bra!! Man kan tom synka med sin facebook så man får de facebooksvänner man vill ha med automatiskt. Håll med om att det är toppen!

Man bara väljer och väljer...och vips så har man den finaste personifierade kalendern!
Såhär tex..

Så nu mina kära vänner så ska jag bli bättre på att komma ihåg era dagar!

Hoppas ni haft en härlig helg- jag har ägnat min åt att jobba så imorgon ska jag vara hemma och fixa, dona och mysa!

Ps. Jag har provat att synka min kalender med outlook ett tag..och det funkar väl ok...men jag saknar mina papper, anteckningar och grejer. Så jag är ledsen..men jag uppdaterar mig inte till nutiden än, jag vill bära runt på min kära kalender ännu ett år!

2 kommentarer:

  1. Jag är inne på min tredje "personliga almanacka" och har blivit beroende :o)

    SvaraRadera
  2. Haha jag är oxå beroende av min. Men jag fastnade i beställningen om jag skulle ha en egen bild. Svåra beslut, i landsbekymmer =)

    Måste ta tag i det, får kanske bli till helgen. Hoppas att du hade det underbart på din lediga dag. När ska vi ta en Soffi date?

    Kram kram

    SvaraRadera