Sidor

fredag 5 november 2010

Ny kollektion från Cat B Tong


Fick mail av Lena idag, ny kollektion är ute. Lena, min kusins fru, driver tillsammans med Jenny Johannesson Cat B Tong. Såhär skriver de själva om sitt företag på deras hemsida:
Cat B Tong was originally founded by Lena Hagberg and Jenny Johannesson in Saigon, Vietnam. Our idea is to tailor make women's clothing so that each and every customer can have it made in accordance with their specific measurements and body shapes. We try to fulfill all customer wishes to the best of our ability! Our designs are feminine, colorful and cheerful. We want the woman who wears our designs to feel special so therefore each collection is only made in a limited edition. You can wear Cat B Tong to work, on a lazy day, to a party or to the beach - it is all up to you. We just want to make you feel great no matter of the chosen occasion.

Jag gillar deras klänningar och har några stycken som är flitigt använda..För mig som är lång är det kanon att kunna få bestämma längd och mått själv.

Några gobitar från sista kollektionen :


Jättefin- Den här ska jag köpa när jag hittat min midja ;-)
I love rosa..alltid...jättefin kjol och så fint med svart till.
Tycker mönstret är coolt..svarta strumpor och svart kofta till- det blir fint!
Återigen.. en partydress som hade passat till julens festligheter-MEN måste hitta midjan först;-)

Det finns mycket mer- gå in på deras hemsida och kolla!
Jag önskar er en go fredag!

1 kommentar:

  1. Superfina, den rosa kjolen och den gråsvarta var ju ljuvliga, hur beställer man? Vill ha:) hur blev frissan? Jag var oxå och klippte mig i veckan, numera behöver jag inte fundera på om jag ska tofsar....hihi ha nu en härlig helg och en ljuvlig födelsedag. P&K

    SvaraRadera