Sidor

tisdag 23 november 2010

Sol!

På de här solstolarna ligger min mamma och pappa och päser nu...och har gjort så i snart två veckor.

Nädå- jag är inte avundsjuk och jag tycker inte det är snyggt att vara brun och fräsch...jag skulle heller inte vilja vara ledig och läsa böcker eller gå promenader eller äta på goda restauranger. Det är helt enkelt inte min melodi... ;-)

Okey då- jag är på gränsen till osunt avundsjuk och önskar jag var med!! En charter i november är verkligen en perfekt semester...och så kommer man hem till mysiga advent och har hela fina decemeber framför sig. Och ska kan man känna sig fräsch i nyårsblåsan- bara det!

Välkomna hem mamma & pappa och njut av de sista dagarna i paradiset!

1 kommentar:

  1. Nu förstår jag inte alls vad du menar, byta ut detta gråa mot sol ;) Vi sa just det hur kunde vi glömma att boka in lite sol i november. Hela min kropp skriker efter det nu.

    Adventspysslet får nog bli till helgen. Jag tar gärna en dag ledigt i december och far till JKG för en date =)
    Ha en mysig dag i snön!
    Kram kram

    SvaraRadera