Sidor

fredag 26 november 2010

Ceannis

Gillar Ceannis väskor, har samlat på mig några stycken genom åren. Jag tröttnar inte på dom- det är det som är så bra, de funkar år efter år efter år...
Idag har jag invigt min senaste..en svart i skinn. Den är så himla fin men bilden som jag hittar på Ceannis hemsida gör verkligen inte väskan rättvisa..tycker rent av att den är ful på bilden.  Men jag bjuder på den ändå- så får ni fantisera fram en ursnygg, stor, mjuk skinnväska att hänga över axeln, hihi!;-)
Har haft en mycket trevlig dag, tillsammans med min söta vän Cissi. Har varit i hennes (inrednings och kläd) butik och hjälpt henna piffa inför julskyltningen och kundkvällen hon ska ha nästa vecka. Det var verkligen länge sen jag hängde om några klädväggar- men så kul! Saknar det allt märkte jag idag! Hon har så mycket fint och jag var sugen på så mycket efter att ha spenderat en dag bland alla fina grejer...men kunde inte bestämma mig för något till slut..
Är sugen på en jättefin schal från Lise Sandahl...och även den hittar jag bara en skitful bild på! Haha! Men här är den..och även nu får ni föreställa er nåt superduper fint!
Hahaha!
Kram och ha en go fredagskväll- HEJA JAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar