Sidor

onsdag 10 november 2010

Nya brillor

Japp, nu går det inte att blunda längre (haha!) för det faktum att nya brillor behöver köpas. Både jag och Hannes var hos optikern häromdagen så nu är vi båda två fullt upptagna med att välja bågar!
Jag har kommit ner till två alternativ- vad säger ni?

Finns i grått oxå- så det får det nog bli om valet faller på dessa
Hmmm.. inte lätt....

Ja, jag vet att det hade varit mycket lättare att se om jag tagit bilder när jag har dem på mig...men just nu sitter jag här, nybadad, håret på ända med urtvättade gosekläder på mig- så tyvärr så får ni inte det nöjet!;-)

1 kommentar:

  1. Halloj vännen! Svårt att säga när de inte sitter på..men par nummer 2 ser väldigt fina ut tycker jag och har försökt att föreställa mig dem på dig ;)
    Ha en härlig dag
    kram

    SvaraRadera