Sidor

lördag 1 januari 2011

Bra start!

Jag känner på mig att jag har min "bästa januari-februari" någonsin framför mig... kom på det när jag gick igenom min kalender för en stund sedan. Här kommer planerna i bilder:
Har bokat in mina första yogapass på länge... håll tummarna att den ständiga förkylningen håller sig på avstånd...jag längtar.
  På ondag kommer våra kära "adoptionskompisar". Vi lärde känna varandra när vi gick adoptionskurs år 2000- och har blivit vänner för livet. Alltid superkul att ses! Lika roligt för vuxna som barn..:-)
I mitten av januari ska vi på 40-års-smoking-middag! Hääärligt! Saknar att träffa de härliga människorna i Ljungby- men snart får jag träffa dom!
Och helgen efter blir det mer av den varan! Mitt "tjejgäng".. Bilden är från när vi träffades i september hos Happy Design i Ljungby. För första gången på...18 !! år..ska respektive få följa med på party..
Massage hos bästa Ann-Margret är inbokat..yummi yummi!
Fick biljetter till Robert Gustavssons show på Rondo av bästa Malin & Tomas i födelsedagspresent..och det bästa av allt...då ses vi igen Malin :-)
Klipp och sling tid hos CamillaKlippoteket..:-)

Och i jobbkalendern fick oxå endel skoj..
Ska träffa en potentiell mentor..kan det va nåt tro?!
Mitt coachande i Self Managed Learning fortsätter..en utmaning..
 
1 vecka i månaden är det utbildning i "leading with logistic competence"..spännande ämnen..spännande männsikor.

Ja...det var ett endel av mina "bokningar"- det inte så dumt ut va?!
Behöver energi...tror jag kommer få det ;-)

Åh, kära nån! Höll ju på att glömma något otroligt viktigt! Nåt som jag gillar skarpt (även om endel tycker att det är lite pinsamt ;-)) Ni som känner mig vet ju att jag blir glad av tonartsbyten..och vad är då bättre än....tadaa!
Här kommer turnéplanen, speciellt för dig Susan ;-)
Lördag 5 februari 2011 - Deltävling 1, Coop Arena, Luleå
Lördag 12 februari 2011 - Deltävling 2, Scandinavium, Göteborg
Lördag 19 februari 2011 - Deltävling 3, Cloetta Center, Linköping
Lördag 26 februari 2011 - Deltävling 4, Malmö Arena, Malmö
Lördag 5 mars 2011 - Andra chansen, Nordichallen, Sundsvall
Lördag 12 mars 2011 - Final, Globen, Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar