Sidor

tisdag 18 januari 2011

Snart..

Packe är inne och borrar och grejar på toan vi renoverar (möjligtvis världens mest utdragna renovering av en toalett ;-))...börjar längta tills den är färdig nu. Innan har det känts så långt borta men det gör det inte längre!
Snart är det dax att sätta upp vår fina blandare från Svedbergs med världens finaste namn.. "love me"..yes- jag tror jag kommer "lova you". :-)
Tycker duschen är lika fin...den ska med snart upp!
och denna spolknappen kommer passa alldeles utmärkt till vårt grön-gråa golv...

Snart kan jag kanske visa resultatet!

1 kommentar:

  1. Åh va ni är duktiga....! Lite bildbevis nu så vi får se hur snyggt det blir. Håll oss inte längre på halstret...
    Sitter och vela om jag ska leta fram mina löparskor eller inte, hrmm svåra val.
    kram på dig

    SvaraRadera