Sidor

söndag 30 januari 2011

Redfoot

Det är fint med vänner som vet vad man gillar... Christina tipsade mig om Redfoot´s hemsida i veckan. Hon vet ju att jag älskar bekväma ballerina och allt som finns i rosa ;-)
Tur att hon tipsade om Engelska redfoot´s hemsida- där kostar dessa 19 pund på rea. På svenska Redfoot är det ingen rea och där kostar de 599 sek! Tack för tipset, Kicking Kicki!

Christina är på Yin yoga utbildning i Stockholm denna helgen...mmmm vad det låter härligt! Får åka ner till Träna i Ljungby och prova hennes pass sen, har aldrig testat den formen av yoga. Det är en lugn, inåtgående, mer meditativ yogaform där man i första hand påverkar yindelarna i kroppen: bindväv, ligament och leder. Yogan utförs med avslappnade muskler och positionerna hålls under längre tid (ca 3-5min) för att fokusera sinnet och öppna kroppen. Låter nice, namaste. :-)

1 kommentar:

  1. Men hjärtat! Vad jag känner mig hedrad att bli så sweet omnämnd på din blogg! I do anything for my dearest friends! Om shanti <3

    SvaraRadera