Sidor

torsdag 20 januari 2011

Vårfint!

Längtar till våren...redan. Inte konstigt att man gör det egentligen, alla tidningar är ju fyllda med vårinspiration! Tittade in hos Odd Molly och dit hade våren också kommit :-)Odd molly är ju tyvärr inte så odd längre...många har inspirerats och "knyckt" stilen. Men det är kanske inte så konstigt, de gör verkligen saker som är riktigt, riktigt fina! Jag gillar deras "klassiker" bäst...som koftorna.
inte så fancy..men dessa hade jag kunnat bo i...
jättefin vår jacka!
Inte vet jag när jag skulle använda detta- men gud så fint det är!
Kanske funkar om jag bokar en vecka i en alphytta..är riktigt solbränd och sitter och äter min frukost på min terass efter jag mjölkat en alpget. Sen när jag ska ut på byn och handla lite mjöl till apfelstrudeln jag ska baka av äppel jag  plockade på min morgonpromenad med min alpkäpp uppe i bergen... så drar jag på mig denna:
 Och nu ska jag definitivt sluta ...ha en god dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar