Sidor

fredag 15 juli 2011

Semester dag 28

Soft dag...åkte in till stan på förmiddagen för att träffa min goda vän Ammi på Bageriet. Vi satt och pratade länge...mysigt.
Gjorde lite ärenden och åkte hem och hämtade lite grejer innan jag åkte tillbaka till landet igen.  Började prova kläder till imorgon...jag och Packe ska till Båstad med ett gäng människor vi inte känner. Ska bli jättekul men jag får alltid lätt klädångest när jag inte riktigt har bilden klar för mig... och det är ju likadant varje gång.."Jag har ingenting att ha på mig!" haha! Ja, kära nån...
Efter lite provade så bestämde jag mig för en kort svart och en lång svart så får jag bestämma mig imorgonkväll. Det blir nog bra det!
Ska bli väldigt roligt att se Söderling spela imorgon!

Väder: Sol på förmiddagen, regn på eftermiddagen och framåt kvällen kom solen tillbaka en stund.
Träning: Olgas sommarpass tack vare Ninne...hon drog med mig. Tack!
Känsla: Soft, gott, saknar Hannes- min goding... och lite klädångest på det ;-)

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hade mysigt! Och att kläderna blev bra!! ;-)
    Kram i regnet

    SvaraRadera