Sidor

måndag 4 juli 2011

Semester dag 17

Skorna gör helheten.
Billiga eller ovårdardade skor kan förstöra vilken blåsa som helst.
Skorna säger vem du är.
Det är i skorna stilen sitter.
Yes, you name it...
Så då hade det ju kännts bra att ha skuttat runt i de här under dagen:
eller dom här...
men det blev dom här.... haha!

Vad säger det om mig???!!!

Jo...att jag har släpat, kastat och burit ris, sly och träd hela dagen...svettig som attan...eldat upp det...inpyrd som attan...gödslat ut fårhuset...luktat illa som attan...
I dessa för stora tofflorna...använda som attan...eller pappas gummistövlar (släpat runt på ett par 45:or..kanske ska göra en investering?)...håliga som attan....
Tro det eller ej- har haft en bra dag..i mina gödsliga skor!

Väder: Inget regn! Klart.se är ju helt kass..men man blir ju glatt överraskad!
Träning: Heeeela dagen!
Känsla: Gött med hederligt kroppsarbete.Skönt trött i kroppen :-)

1 kommentar:

  1. Jag utnämner dig till skornas prinsessa =)
    Fantastiskt snygg outfit, dock anpassad för uppgiften. Det är så underbart roligt att gå in och läsa vad ni har för er så jag får lite semesterfeeling och träningsinspiration. Hejja dig! Här sitter jag och slappar på arbetstid hihi och jag skäms inte ens. Funderar på att springa hem ikväll efter jobbet
    Njut
    Kram kram

    SvaraRadera