Sidor

tisdag 19 juli 2011

Back to work...

Jag kom ihåg lösenorden!!
Loggade in så fint på första försöket...fast jag var inte helt säker, haha! Jag har känt mig så lååångt från jobbet efter fyra härliga veckor så jag visste knappt vad jag skulle ta tag i när jag kom tillbaka. Det är ju för konstigt ändå..när jag började min semester hade jag massor med saker som jag var lite sur för att jag inte hunnit och tänkte göra dom på semestern..men så rullade dagarna på och det har inte blivit gjort...och nu kommer jag knappt ihåg vad det var som var så himla viktigt. SMACK- så får man lite perspektiv på saker och ting och hur viktiga de egentligen är ;-)

Det är roligt att träffa alla kollegor igen (dom som är kvar i dessa semestertider) och det är alltid kul under sommarmånaderna, lite avbrott mot resten av året - så summa summarum- ledighet är härligt men att jobba och göra lite nytta är inte så dumt det heller! 
Det är dock många som påminnt mig om att det är ett år till nästa semester :-)- men NÄ så tänker jag inte! Ska nog klämma in lite ledigheter innan dess... har planer...:-)

Nu ska jag försöka sova...svårt att komma i säng tycker jag. Imorgon ska jag hämta ett paket på posten, har gjort ett rea-fynd. Hoppas det funkar...

Kram och natti!

1 kommentar:

  1. Spännande med ett reafynd, hoppas att det blev bra och att du delger ditt fynd här ;) Något tips kanske?

    Kram kram

    SvaraRadera