Sidor

onsdag 6 juli 2011

Semester dag 18

Har gjort ett par försök att bli lite politiskt insatt idag...genom att sätta på TV'n och titta på några debatter.
Gick tyvärr inte så bra. Jag slog på TV'n när de grå som missat retorikträningen var med...har funderat lite under dagen på varför de skickas till medietäta Almedalsveckan.
Förhoppningsvis hade jag otur och de färgstarka, charmiga, och duktiga-på-att-fånga-uppmärksamheten politikerna kom när jag stängt av.
Alternativpolitik på landet: Sätta mig med min bok av Thomas Bodström. Så fick det bli.

För er på Almedalsveckan som behöver. Här kommer lite inspiration! :-)
Annars lugn dag. Bullbak va det mest avancerade. Tyvärr blev de goda. Åt två. Hrmm..

Väder: Solstolen har stått orörd (förutom 2 minuter när jag satte mig för att läsa min bok...men det började skvätta ;-)) Nice evening- middag ute!
Träning: Semesterprogrammet och 70 min pw.
Känsla: Irriterat på morgonen ...men det höll ju inte i sig hela dagen tack o lov ;-). Har haft en dag när det varit lite skönt att vara lite för sig själv och fundera. Ibland är det ju mysigt att vara med sig själv..lätt att glömma bort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar