Sidor

lördag 9 juli 2011

Semester dag 21

“There’s no secret to balance.
You just have to feel the waves”

Uppe med tuppen för att köra in till stan och yoga. Det var minsann en bedrift efter att sovmorgnar jag haft! Skönt var det, en bra start på dagen. Efter frukost och lite ärenden var jag och "putsade" till luggen. Camilla, världens bästa frisör har semester så under tiden blir det till att hålla efter så gott det går. För det går ju inte att gå till någon annan ;-)
Åkte om Tenhult på vägen hem föra att köpa en present på Butiken, men gick bara runt och velade och det slutade med ett linne för halva priset till mig själv:-)

Sen sol, bad och grillning...precis som vanligt denna veckan!

Väder: Fina grejer. Är så glad att Klart.se gör så dåliga prognoser!
Träning: Ashtanga 105 min + 50 min pw. (Lite sur...mätte mig idag..inte en enda futtig cm har försvunnit..)
Känsla: Fick lite stadsfeeling, det var gott... men efter några timmar var det skönt att bli lantis igen ;-)
Dagens känsla av sommar kom av:
  • tvätt- torkar snabbt som attan
  • smultron (och mygg;-))- stora som attan
  • sol- härlig som attan
  • badande barn- gör bomben som attan
  • grillning- gott och enkelt som attan
  • cykelkedjor som hoppar- Hannes less som attan ;-)
  • "datortiden är slut"- tjat som attan :-( Hallåå! solen skiner!
  • höstkollektionen på väg in :-)- alltid lika tidigt som attan
  • Sjöutsikt- vackert som attan
  • Inga tider att passa- lovely som attan!
  • Vaxning av bil- skiner som attan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar