Sidor

fredag 18 februari 2011

Happy Friday!

Denna veckan har minsann gått rekordsnabbt! Redan fredag...helt otroligt. Veckan har varit späckad med festligheter- Alla hjärtans dag, Lovis födelsedag, restaurangbesök.. och fortsätter i den härliga stilen i helgen då vi får finbesök från Växjö- I like! Vårt besök (iallafall den kvinnliga delen.. ;-)) har beställt shopping- och fikalördag och det tror jag att jag ska reda ut att leverera, haha!
Så det kanske kommer ett shoppinginlägg på söndag...men jag har ju köpstopp...hrmmm...förresten inga problem...får visa våra vänners inköp- de har nämligen ett motto som kommer skapa ett långt inlägg på söndag- "En sann shoppare ska aldrig tveka!".. Jag kanske kan köpa något litet? litet, litet??!

Den stora händelsen i veckan har såklart varit våran kära Loppas födelsedag! 5 år, de ni, det går inte av för hackor. Hon har varit en väldigt, väldigt lycklig tjej i veckan!
Lovis hemmagjorda prinsesstårta..with a little help from me
5 år! Med nya fina klänningen som hon fick av kusinen...
..som för övrigt är väldigt bra på att kramas!
"Moster..ta på min tröja med!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar