Sidor

måndag 7 februari 2011

Glass

Jag tror jag smäller av- vilken god nyhet- Jönköping får sin egen glassfabrik!
Mormor Magdas glass- hääärligt namn!

Våren 2010 bestämde sig Angela för att starta en glassfabrik. Mormor Magdas Därproducerade Glass är en glass gjord på de allra finaste råvarorna och med total spårbarhet, dvs hon talar om exakt var glassen är gjord och var ingredienserna i glassen kommer i från. Glassen är helt fri från tillsatser. Mormor Magdas Därproducerade Glass har sitt säte i Jönköping, Småland och tanken är att vi skall kunna börja köpa glassen till sommaren 2011. Det ser jag fram emot!

1 kommentar:

  1. Hej Nettan!

    Vad glad jag blev när jag såg att du skrivit om Mormor Magda! Tusen Tack för det och jag lovar att du inte blir besviken när du smakar vår supersmarriga glass!

    kram Angela

    SvaraRadera