Sidor

söndag 2 maj 2010

Surfar runt lite..

God söndag!

Har varit ute i trädgården (ja..faktiskt!) på förmiddagen och rensat undan och klippt lite. Har varit på väg och ringa min goda vän trädgårdsexperten några gånger men...jag var modig och bara klippte till! :-) Ska snart köra ner och köpa lite fint till krukorna, men satte mig framför reprisen på körslaget en stund med datorn i knät för en liten paus i livet.
Vissa dagar är jag verkligen  lite väl känslig...satt precis och fällde en liten tår när Orsakören berättade om vilken resa de gjort tillsammans och att nu är det slut..snyft. Och så sjöng dom så fin..snyft igen.. Jaja- det är väl nåt som måste ut! ;-)

Satt och surfade runt lite och hittade en blogg som tillhör en butik i Älvsbyn. Jättefin! Gå in och kolla "Butiken Handplockat" Tur att jag bor långt söderut! Hade blivit fattig fort :-). Super fina smycken, kläder och annat smått och gott. Lånat lite bilder från deras blogg- hoppas det är ok?!

Lyckans er som bor nära den fina butiken!


Har bestämt mig för att köpa en ny väska, har mest svarta och vill "våra" till mig lite. Så - tänkte slå till och köpa en - tada - BRUN! Det var väl färgglatt och fint, haha!
Går och väljer på två, en från Wera och en från Ceannis. Vill ha en som inte är för stor och som jag kan ha över axeln så händerna är fria. Får spel av att gå och hålla en väska i handen tyvärr, fixar inte det. Hur snygg den än är..
Här är mina alternativ- vilken tycker ni?

Alternativ 1 (599:-):



Alternativ 2 (1599:-):


Njut av söndagen!

1 kommentar:

  1. Halloj vännen! Tack för receptet på knäckis, ska testa detta! Jag hittade ett i vin och bar tidningen på surdeg och en massa fröer det var supergott! Tror nog att du har klarat dig toppen i trädgården och det är bara som du säger att klippa till, vad kan hända =) Jag tycker att den sista väskan är toppsnygg, trist då den är dyrast. Ha en härlig pluggdag!
    Många goa kramar

    SvaraRadera