Sidor

söndag 6 mars 2011

Härlig helg

Mmmm....härlig helg fylld med party och födelsedagsfirande! Idag har jag dock varit på "resande fot" och sitter nu på ett hotell i Dortmund. Ska vara här ett par dagar och jobba. Inget roligt shoppande på Landvetter eller Kastrup som jag kan berätta om ;-), hade inte tid- sprang bara till och mellan gater!
På Kastrup mötte jag upp Kattis, en kollega och vän, hon tipsade om en lampa från Herstal till mina köksfönster. (Vill ju så gärna ha två vita flowerpot....!!) Måste vara denna hon menar...fin! Ett alldeles ypperligt alternativ till flowerpottarna som jag ska köpa nångång när andan och plånboken faller på, haha! Lite lik men ändå inte sådär kopia-tråkig...nu är bara frågan- vad hittar jag dom?
Nu är det dax att släcka lampan. Har sovit på tok för litet hela veckan och imorgon måste tankarna och kreativiteten vara på topp! Sov sött :-)

2 kommentarer:

  1. Festligt att du är i Dortmund, min lillebror frågade mig hur man tog sig dit för han ska dit imorgon. Jättefina lampor! Ha nu ett par härliga dagar i Dortmund.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan! Vilken härlig blogg du har! Jag har kikat in här ett flertal gånger men inte kommit mig för att skriva något innan men nu när du nämner denna lampa så bara måste jag. Jag är själv på jakt efter den och vet att de säljer den i Ljungby på Önska och i Växjö i lampaffären på gågatan. Dessvärre är den vita slut hos leverantören och kommer in igen i maj. Hoppas allt är bra med dig och tack igen för härlig läsning! Kram Annica Wikingsson

    SvaraRadera