Sidor

måndag 7 mars 2011

Ett urval

Har suttit i hotellbaren en stund ikväll och snackat inredning och fina saker. Härligt med kollegor som har samma intresse och går igång på samma saker! :-)  Ikväll har vi pratat lampor, påslakan, mattor, bord, stolar, rullgardiner...you name it!
Här kommer ett litet urval av våra diskussionsämnen...
Äkta patchwork matta...
Lampa från Bestlite...
Ojojoj...Kattis drömstolar...kan bli mina också:-)

Kattis tipsade också om ett mysigt nyöppnat hotell i Kristianstad, Annas Hotell. Egentligen tipsade hon om påslakanen som dom har där ;-) från af Svedala. Jättefina påslakan i supergo kvalité som hotellets Anna även säljer. Hotellet ser jättemysigt ut...kan kanske bli en utflykt till sommaren- är inte Kristianstad en mysig sommarstad?!
Fina påslakan...
Kolla in....looks nice!

1 kommentar:

  1. Trevliga diskussioner! Här har det varit mindre trevligt, jag strök med i en härlig vinterkräksjuka, brrr börjar sakta återhämta mig idag och sitter nu hemma och jobbar. De af swedala var jag väldigt nära att köpa nu sist när vi behövde handla nya påslakan, tyvärr hade inte de nätbutiker den modellen jag ville ha...jaja I landsbekymmer

    Kram på dig

    SvaraRadera