Sidor

söndag 27 mars 2011

Levande ljus...

Igår släckte vi alla lampor och tv-apparater och annat..och deltog i Earth Hour som sig bör! Vi var borta på fantastiskt god skaldjursmiddag och klarade oss ypperligt utan el ;-) Tog en taxi hem framåt natten och hade ingen tanke på att klockan var en timma senare pga sommartiden...men vi blev varse när vi slog på tv´n imorse. Oops!
Den här hade jag på mig igårkväll, fast i svart.Tack för tipset Malin- hade det inte varit för dig hade jag aldrig provat den!
 Igår eftermiddag var jag en sväng på Jönköpings teater. Gunder Höög och Peter Gadh, 2 konstnärer från Jönköpingstrakten, har utställning i helgen. Känner Peter Gadh och tycker mycket om hans konst...kan rekommendera er som har möjlighet att gå dit. Det är öppet idag mellan 12 och 16.
Konstnärerna!
Ooh...höll på att glömma en sak. Var på ännu en utställning igår...men en mycket märligare sådan, haha! Jag och Hannes följde med mamma och pappa på en Alpacka-utställning. Har ni sett Alpackor nångång? Det var första gången för mig...och det var en lite konstig upplevelse... Endel var skitsöta, endel såg alldeles roliga ut ;-) och de var så stooora! Mamma och pappa hade nog tänkt sig köpa några stycken, men de tar nog sig en funderare till..
Hahahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar