Sidor

söndag 12 december 2010

Passande..

Va inne och kollade på Många Rum, hon som gör så fina &-tecken i betong. Hon har även ett print som var så oerhört passande hemma hos oss;-)

 "Cirkus Hagberg föreställning varje dag"
Får ha en vattentät ram så den kan hänga på ytterdörren. Hahaha!

Nu ska jag packa min lilla väska, jag ska åka till Polen några dagar med jobbet. Packe som varit och jobbat mycket i Polen förr (med betoning på förr) sitter här och berättar hur "härligt" allt är där- "Nä, ta inte med kameran- den snor dom" "Ja, alltså räkna bara med trubbel"...Kul kille! När man äntligen får ta fram passet. ;-)
Lite leggings och lite trikålänningar- det får det bli! Då klarar man sig alltid..
Vet ni förresten- jag VANN nåt idag...berättar sen... :-)

1 kommentar:

  1. Åh va det låter spännande med vinst och en resa till Polen. Du kommer säkert att få en toppenvecka och vara helt slut på kvällarna. Men jag hoppas att du hinner se något trevligt.
    Sköt om dig vännen så hörs vi
    Kramkram

    SvaraRadera