Sidor

lördag 11 december 2010

Bra dag idag..

Efter en "sisådär" bra start på veckan, har den bara blivit bättre och bättre... Vad det är som varit sisådär kan jag ju inte älta här, för här snackar jag bara favvisar;-) Hur som helst- har precis vinkat hej då till våra gäster ikväll, vi har julpysslat och ätit och druckit gott. Alltså bara "bra skit" som en kollega säger!
Piggaste gästen ikväll var Nikki, 1,5 bast- tror bara det var hon som var riktigt pigg när klockan slog halv 12..haha!

Sötaste Nikki i sin nya fina mössa, sent på kvällen... men det syns minsann inte!

Del av pysselutställning..

Fick två paket på posten idag- min fiiiina kalender från personlig almanacka. Den blev verkligen mycket finare än vad jag förväntat- I love it!


Packe öppnade den och sa " gud, va fin den är inne i"
- japp just det- har designat den själv ;-)
Tänk att jag kan bli så glad av lite papper! Satt och kramade den en stund. Inte konstigt att jag inte klarar att ha kalendern i telefonen...
 
...och här är paket nr. 2... lite hemligt ännu. Men en god vän frågade vad jag knåpade ihop för julkort i år...och svaret är  -"Nej, jag knåpar inte i år för ovanlighetens skull, jag har beställt nåt som jag inte riktigt vet om jag ska klassa som fult eller fint, men det är lite ovanligt för att var jag och jag flinar när jag tittar på dom, haha!"
Japp, den som väntar på nåt gott ( eller konstigt!) väntar inte så länge till!

Trevliga människor- jag önskar er en ljuvlig helg! Stressa inte för mycket
såhär innan jul..det blir så attans bra ändå! Kram på er.

Imorgon vankas julbord! (Hur trång blir min nya skinnkjol då? ;-))


1 kommentar:

  1. Spännandes vännen, det där med julkorten....hihi
    Jag har nu tillverkat en del av våra, med hjälp av brödkavel, virkad duk och lite till...?! Nu ska jag bara hitta ett trevligt papper och kuvert hrmmm
    Nu väntar en promenix med mina tre favoritgrabbar. Rackans att det är plusgrader idag, hade hoppats på en låååång och ljuvlig skidtur. Ha det bäst
    Kram i massor

    SvaraRadera