Sidor

fredag 17 december 2010

Malmö

Hej på er!
Det har varit fullt upp i Polen och ingen tid för uppdateringar. Har inte upplevt så mycket av landet heller så jag vet inte om jag kan berätta så mycket spännande...dagarna har handlat om Logistic Competence från tidig morgon till sen kväll och det är kanske mest spännande för mig, haha!
Hemresan har gått sådär...snöovädret satte stop för hemresan och istället för att vara hemma nu så sitter jag på Elite hotel Savoy i Malmö. Men även om det hade varit mysigt att komma hem och pussa lite på mina godingar så har vi utnyttjat tiden med att ha en riktigt trevlig stund i hotellets restaurang och bar- och med mina trevliga resekamrater så det är helt ok!
I morgonbitti tar vi tåget hem. Tänk, redag fredag igen och inte vilken fredag som helst- fredagen innan JUL! Åh, så mysigt med jul men attans vad sista veckorna gått fort... vad har jag kvar att fixa? Är det någon julklapp kvar att inhandla? Hinner jag klart på jobbet? När ska vi klä granen? Åh hjälp! - sångerna till annandagsfesten har jag inte fixat!! Lovar att göra det SNART!
MEN, som sagt, julen ska va go och harmonisk och som tur är så har vi det lugnt, skönt och gott på julhelgen i min familj- ingen hets. Mest skaldjur och champagne ;-) 

Ses snart igen!

1 kommentar:

  1. Hej vännen, skönt att höra att du är tillbaka i sverige och att allt har gått bra förrutom förseningen då. Haha jag har någon låt kvar, kan inte bestämma mig...hihi. Förstår inte att jag tog med schlagern, jag kan ju inte sånt haha.
    Sköt om dig nu och ha det bäst. Kramkram

    SvaraRadera