Sidor

onsdag 29 december 2010

Inspiration!

Planerat några nyårslöften??
Jag satsar mer på att inspirera mig istället för att lova..Behöver inte jobba på att pressa mig själv utan försöker göra tvärtom, jag behöver bli snällare mot mig själv ;-). Inte pressa men inspirera. Däremot har jag ju lärt mig att sätta mål detta året och insett dess betydelse så det ska jag försöka utveckla nästa år!
Jag har köpt Blossoms nya magasin några gånger och gav mig en prenumeration i nyårspresent. Hon är, förutom snygg, fräsch och vältränad, härligt vanlig och jordnära (känns det som iallafall ;-)) Det är inte överdrivet eller fanatiskt som det ofta blir...utan bara sunt och inspirerande. Så Blossom ska hjälpa mig att motiveras och inspireras till att vara hyfsat sund och hälsosam och ha ett fantastiskt roligt 2011!


Finns bra erbjudande på prenumeration nu om någon är sugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar