Sidor

torsdag 9 december 2010

Loft

Jag gör lite mer reklam för butiken Loft i Lagan! (Och OM någon granskningsnämnd skulle var inne på denna sidan så kan jag redan nu tala om att jag inte får något betalt för att skriva detta ;-) Jag gör det bara för att jag gillar Mia och hennes fina butik- så det så!)
Har varit på min fantastiska "månads-massage" idag, blev knådad och ompysslad i två timmar och jag är som en ny människa! Hann precis svänga in på Cooee och Loft innan 18.00..visst är det härligt med kunder som kommer vid den tiden, haha! Jag blev hur som helst mycket väl omhändertagen... 
Hittade ett par jättefina skor och så ska hon snart få in en klänning jag är sugen på...men jag väntade med shoppandet till klänningen kommer in..
Denna ska komma in i svart snart- kan jag ha den på en smokingmiddag?

och dessa till...och det roliga är att man kan välja vilken "pynt" man vill ha på...rosett, en mun, en tyllboll, paljetter mm. Jag som älskar ballerina!

Nu borde jag sätta mig och jobba en stund...men jag vet inte...en kopp ingefärs- och citronte och Hallenius hörna är ju ett rätt trevligt alternativ!
Kram på er out there! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar