Sidor

fredag 22 oktober 2010

Vit jul...

Var nere hos min goa vän, Cissi, som driver en butik här i Jönköping- Elegansia. Hon har mycket av Sias sortiment och hon berättade att nu i oktober kommer den "vita julen". I november kommer nästa julkollektion, den "röda julen". Tror jag ska gå ner till henne en sväng snart...här hemma är det mest vitt som åker upp vid jul, några få röda grejer som är extra fina. Jag har inte uppdaterat våra julkartonger på väldigt länge men när Cissi berättade om julkollektionerna så blev jag lite sugen att skaffa lite nytt!
Här kommer lite inspiration från Sia:




Cissi har även jättefina kläder i butiken...tex ett märke som jag gillar jättemycket, Cream (danskt tror jag)- jättefina grejer. Bjuder på mina favoriter:

Blev min...:-)
Nåt för julfesten kanske...

Har ni vägarna förbi Jönköping city- kika in hos Cissi! Väl värt ett besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar