Sidor

söndag 31 oktober 2010

Min vecka..

Här kommer min vecka i bilder!
 
Måndag. Skulle kört yoga..men förkylningen sa stopp för det...snyft!
...fick bli en dos av detta istället..

Tisdag.Morgonstund har guld i min...eller INTE..var och fixade en lagning som gått sönder.Tycker det är värre och värre att gå till tandläkaren- men det gick rätt bra idag. Och så behöver jag inte tänka på vad jag ska göra av mina pengar denna månaden heller...haha!

Piffade lite som tröst..:-)


Onsdag. Köpte flygbiljetterna till vår resa till Kina och Korea i april!:-) Ska bli fantastiskt!

Torsdag. Var på bio med mamma! Mysigt..


Fredag. Somnade framför IDOL. Såg inte ens slutet av första akten..
 

Lördag. Va på Kinnarps arena och hejade på Troja. Min gudson Adam (Nedre raden, 3:e från vänster) spelade mot HV71. Tyvärr förlorade dom men dom var skitduktiga..skulle vunnit! Hela familjen var med och de stannade till sena kvällen...mysigt!! Träffas för sällan..men som tur är det känns det inte när vi väl träffas. Tack för ni kom!

.. Hannes hann med en maskerad under kvällen..

 --åh jag blev uppvaktad lite i förskott på min födelsedag! Fick en jättefin form från Gerbera...har önskat mig en länge..och nu har jag en, min lyckost.
Söndag. Idag är det kurering som gäller. Har dragits med min förkylning till och från i 4 veckor nu och nu har den nog sin topp. Det blir ingefära...
..och honung för hela slanten idag.
Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar