Sidor

söndag 10 oktober 2010

Parkas

Go söndag!

Alltså..jag har beslutsångest.. och ja, återigen av ett i-lands problem ;-)

Jag har länge velat ha en grön parkas, men inte hittat någon som passar min kropp och min plånbok samtidigt. Den ska vara lite varm men inte för varm och den ska vara hyfsat lång (och där faller det oftast för jag är ca 1,80..) och så ska kanalen som oftast sitter i midjan just sitta i midjan och inte uppåt armhålorna (som också ofta blir ett problem när man är ca 1,80..). Och för ett tag sen hittade jag en hos Bon'a Parte som jag beställde. Nu har den kommit och nu kommer det konstiga... den är faktiskt bra och lever upp till allt det där- men nu börjar jag vela!



Jaha..hur ska jag göra? ;-)



1 kommentar:

  1. Hej hopp vännen. Long time no see
    Klart att du ska slå till, en sann shoppare får aldrig tveka att slå till =)

    Vi har mest nyst, hostat och haft oss här i Växjö men nu är vi på G igen. Vore så trevligt att få stanna över hos er på lördagkväll och avnjuta lite god mat och fantastiskt sällskap.
    Jag slår en signal ikväll
    Kram på dig

    SvaraRadera