Sidor

fredag 8 oktober 2010

Lite smått och gott..

Go fredag alla vänner!

Lyxliraren är ledig idag igen...har haft det väldigt gott de sista veckorna... Dock är det mest sängläge idag. Mitt lilla kristallöra har haft lust att ge sig till känna igen. Nu börjar jag se ett mönster...kommer alltid i samband med en förkylning. Denna gången är det dock inte så jobbigt och jag känner mig redan bättre idag. Fick lite avsvällande av min snälla doktor så förhoppningsvis hjälper det också. Jag har sån tur att ha en fantastisk liten vårdcentral att vända mig till, som känner mig och mina "krämpor"- gud vad smidigt det går då!

Laddade ner bilder från kameran och hittade lite mått och gott jag tänkt lägga upp för ett tag sen..så här kommer ett litet potpurri från sista veckorna!

Först måste jag ju visa mina armband jag köpte på Happy Design i Ljungby- jag är så nöjd! Är ingen smyckesmänniska men trivs super i dessa.
Det grå är Pandora och de i silver nya.

Detta såg jag precis när vi skulle gå, tyckte inte det var nåt för mig men provade det och det fick stanna!

Jag berättade ju innan att jag och min fina systerdotter Bonnie har haft "symöten"..såhär mysigt har vi det då:

Jag har kommit en bit på väg nu! Jag har bytt garn flera gånger och stickat in pärlor- jag känner mig så duktig, så duktig.. haha!

och efter ett stick-pass är det gott att lägga sig med syster och kusin och titta på film.. Goa va?

Ninne, syster, hade varit och köpt ett sånt fint fat på Tyghuset till sin butik. När jag var inne på Tyghuset några dagar senare kunde jag inte hålla mig så jag öpte ett likadant fast en annan färg. Ninne köpte ett med beige botten och jag tog som vanligt mina älsklingsfärger- rött och rosa...kan bli lite tjatigt men jag dras till det på något vis..


Från PiP home. "Passionate inspirational products-Happy products for happy people"- stämmer bra!

Gå in på deras fantasiska hemsida!. Sååå mycket fint. Jag kan inte kopiera in några bilder från deras hemsida av nån anledning (man kanske inte får..) men kolla här...och här..och här.. och här.. och här..

Har ni inte varit på Tyghuset i stan så gå dit..jättefin butik!

Kram på er, ska fixa lite fika till mig och Loppan nu- vi är ju lediga!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar