Sidor

måndag 18 oktober 2010

Frossa..

Mmmm..har haft en härlig helg. Har haft finbesök hela helgen av goda vänner från Göteborg och Syster yster med familj. Härligt avslappnat och mycket trevligt. Vi plockade fram vår lekfulla ådra och har gått tipsrunda och lekt charader- så sjukt kul det är! Vi vuxna satte igång rätt sent så då hade barnen somnat (att dom inte vaknade av våra skratt är ju en gåta..) så barnen körde sitt race direkt efter frukost och de ville INTE sluta. :-)

På kvällen frossade vi i skapdjur och mousserande- så himla gott det är!


Nu ska jag packa, ska iväg med jobbet ett par dagar. Ska på uttagningsdagar för en utbildning...lite läbbigt och jättekul. (tror jag än iallafall ;-)) Vet inte alls vad vi ska göra, men jag ska testas på en massa olika sätt.. Wish me luck!

1 kommentar:

  1. Mums va det ser gott ut. Ser fram emot att träffa er på lördag, ska bli så underbart. Jag sitter här och känner doften av all tvättmedel så jag blir nästan snurrig. hihi
    Vi syns snart vännen. Snöbollskramar från ett vintervitt Växjö

    SvaraRadera