Sidor

tisdag 27 juli 2010

Tillbaka i stan..

Vi fastnade på landet. Vi hade tänkt bo i stan när vi började jobba men det var skönare på landet. Idag åkte vi dock hem, måste fixa lite grejer hemma med, typ vattna blommor och betala räkningar och annat skojsigt ;-).
Vi har ett litet "kollektiv" ute på landet nu, mamma, pappa, syrran m familj och så vi. Även om vi alla har egna kök så blir det planerade eller spontana stormiddagar varje kväll. Trevligt...ända problemet är att det alltid blir mycket god mat och vin, haha! Men man får väl ta och njuta av det under sommaren. Detox- det får det bli såsmåningom! Läste i Må Bra om en 2 veckors kur för att rensa ut kroppen och satt och kollade i kalendern när jag skulle få in den. Blev lite problem...trädgårdsfest i helgen..nästa helg är det långhelg med goda vänner i Blekinge..sen är det kräftskiva... och sen .... Ja käre nån! Det där med prioritering får jag nog tänka över, vad är viktigast? Ren kropp? Rolig fest? Ren kropp? Rolig fest? Det går ju inte och dricka en spenatsmoothie när man är bortbjuden inte, inte jag iallafall ;-)
Tror jag ska försöka klämma in lite alger mitt i veckan- det måste vara bättre än ingenting. Så får det bli.

NU ska jag iväg til jobbet, några dagar till innan det är dax för semesterperiod nr.2...
Kram

1 kommentar:

  1. Haha det är inte lätt att få till allt här i världen. Njut är mitt tips! Igår hade vi en liten incident...Vi skulle cykla Växjörunt en jättefin cykeltur på över 4 mil. Vi tog med oss Bono och cykelvagnen för han kan ju inte springa i 4 mil. Men så i en skarp kurva och nerförsbacke så voltar vagnen 1,5 varv och landar slutligen i ett träd. Bono kravlar sig ur själv, vagnen lite tilltygad och Bono har en rejäl skrapa på vänster sida, 2 mm från ögat..brrrr! Tur i oturen så gick det ändå bra, men vi tog oss på darriga ben hemmåt istället för att cykla vidare. Idag får det nog bli löpning och kanske ett friskispass istället. Sköt om dig så syns vi snart. Kram

    SvaraRadera