Sidor

fredag 30 juli 2010

REA

Jag har hittills undvikit rean, tycker mest det är stökigt- men har gjort en liten slutspurt!
Har gjort så många dåliga reaköp i mitt liv och bestämt mig för att om jag ska handla på rea så ska det va bra grejer som håller även nästa säsong och gärna nästa igen( gillar att grejerna kan hänga kvar i garderoben och vara användbara lång tid). Och jag tror jag har lyckats i år:
En klänning från Eva i Walla-50%
En klänning från Maria Westerlind-50%
Ett par skor från Whyred-70% !!
Ett par ballerina från Noa noa-70% !!

Bilderna har jag lånat från Maria Westerlind och Whyreds hemsidor.

Även om dojjorna är fina i "mashmallow" så var jag lite praktisk (eller tråkig ;.))och tog dom i svart. Klänningen från Eva i Walla hittade jag ingen bild på men den är superfin..går att ha både som långkjol och klänning, cremefärgad i massa olika skrynkliga tyger. Inte direkt en kjol som jag kommer använda ofta..men känns lite tidlös.

Ja..jag jobbar kväll denna veckan så det händer inte så mycket annars. Jag och barnen var nere och testade nya surdegsbageriet/fiket "bageriet"i veckan. Fantastiskt läge, vid munksjön. Vi satt ute och myste länge,länge.. Jag var inte överväldigad, men det kan bero på mina förväntningar tror jag. Det var jättegott bröd. Personalen var lite "grå"..det var kanske det..

Kram på er i regnet! Till helgen måste det bli fint för då ska vi på trädgårdsfest!


1 kommentar:

  1. Tjena mors vännen. Vilka fynd du har gjort, här ligger jag i lä...kan vara att jag inte ens har varit i närheten av en butik hihi. Du jag måste bara tipsa om en sida, där de hade gjort superfina spaljéer proforma.blogg.se
    Nu väntar nygrillad lax och lite vitt vin då ;)
    Kram kram i massor

    SvaraRadera