Sidor

söndag 4 juli 2010

Bröllop!

Underbara Italien och underbara brudpar...
Jag har turen att ha en syster som har den goda smaken att gifta sig i Toscana- och närmsta familjerna fick vara med (tack och lov!). Så nu har vi varit tillsammans allihopa i 5 dagar på ett underbart ställe i Toscana. Vi hade hela hotellet för oss själva- fantastiskt!

Får jag lov att presentera syrran med sin trevliga man!:


Visst är de fina?

Vigseln var på Italienska (med tolk), bara språket gör ju att romantiken blomstrar:-).
Bröllopsmiddagen men dans, mycket balett;-), hölls där vi bodde till inpå småtimmarna. Kanongod mat och mycket roligt! Ska lägga upp mer kort från hotellet sen men jag har så dålig uppkoppling här så jag satsade på det fantastiskt vackra brudparet istället.

Nu är vi i ligurien, vid kusten, och fortsätter vår semester. Idag har vi badat i havet och nu har jag återigen smällt i mig lite vin & tomater och buffelmozzarella...

Återkommer snart med mer!

Kram N

4 kommentarer:

  1. Men ååååååhhhh, så fina!! Helt ljuvligt! Förstår att romantiken flödar! SÅ VACKRA!!
    Det låter inte som om det går någon nöd på er direkt ;-) Vin, tomater och mozzarella!??! Du kommer ju att vara som ett streck när du kommer hem om det är det som är din föda de närmaste veckorna...!!! Hihiiii
    Ha det fortsatt underbart härlig och hälsa till alla som är kvar!
    Med mycket kärlek till er alla!
    Malin

    SvaraRadera
  2. Ljuvliga, åhhhhh så fina! Förstår att ni har det helt underbart. Låter helt fantastiskt och romantiskt trevligt. Skönt att höra att ni har det bra och äter gott. Trodde i och för sig inte att ni åt trist burkmat ;)
    Njut och ha det helt enkelt underbart. Hälsa alla. Stor KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh så fantastiskt fina brudpars familjen är!!
    Man blir ju bara så lycklig!!!
    Länge leve kärleken, o en massa kramar till alla er från Moni

    SvaraRadera
  4. snyggaste brudparet ever!!
    /karin.

    SvaraRadera