Sidor

lördag 3 april 2010

Glad påsk!

Kolla vad påskharen hade lagt vid husknuten i natt! Det var en superbra påskhare som varit på vår gata- inget godis- lite prylar istället!
Hannes blev helnöjd. Loppan sover hos kusinerna i natt så hennes ägg ligger kvar. Det kommer nog ligga kvar ett tag, hon ÄLSKAR att vara där och vill inte hem. Syster yster hade frågat henne om hon ville hem och hon hade bestämt sagt "Nej, jag vill vara här många många gånger" Söta stumpan, längtar efter henne lite nu..

Själv ligger jag mest i sängen och i favoritfåtöljen. Är dunderförkyld och faktiskt sängliggande...det händer inte så ofta. Snälla Packe var och hyrde lite filmer till mig innan idag, fick tips av min filmexpertvän. En av hennes många förmågor;-)
Resultatet!

Så nu ska jag återigen sjunka ner i fåtöljen och sätta på en av filmerna, tror jag ska börja med Julie & Julia, och göra mig ännu en kopp citron&Ingefärste med mycket honung i. Serverat i min nya fina jumbomugg från Indiska...
 

Kram på er alla och ha en fortsatt go och glad påsk!

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk min vän!
    Hoppas att du har blivit bättre och att filmerna var bra!
    Muggen var såå himla söt. Med ett gott te i den måste man ju bara bli bättre...
    Stor kram så hörs vi av snart!

    SvaraRadera
  2. Vilken supersnygg mugg, sån tror jag att jag bara måste ha. Hoppas att du gillade filmerna och att du har kryat på dig.
    Va härligt kreativ du har varit här på bloggen, så inspirerande med alla dina tips.
    Just nu är jag ljuvligt lycklig av nätshopping massar mig perfekt när man jobbar 12 timmar per dag. Men jag längtar efter en tur till Sävsjö, Habo och en kopp te hos dig=)
    Stort lycka till på nya jobbet.
    Kramar i massor
    Filmtipserskan

    SvaraRadera