Sidor

lördag 28 maj 2011

Shoppat

Jag har gjort ett par fynd i veckan! Lika roligt varje gång :-)
Har kollat in denna tidigare på Provrummet.se. Nu var det rea på den så jag slog till! Den är suuuuperskön och kommer bli en favvis i garderoben. :-) De måste ha den snabbaste servicen..det tog en dag så låg den i brevlådan.
Go Acne-t-shirt i 100% linne som jag shoppade på Bobbys idag. Det är Jönköpings marknad i helgen och alla butiker har massa erbjudanden...så denna fyndade jag till 25% rabatt. Härligt, härligt!

Nu är det lördagkväll och jag känner mig lite lagom skönt slö. Ska fixa till kycklingspett med jordnötssås,hittade ett recept på sås som såg väldans gott ut... återkommer med det om det smakar smaskens. Ev. så ska vi gå ner på stan och kolla på Charlotte Perrelli klockan tio, barnen vill gärna kolla. Regnet får avgöra hur det blir! Inte lika kul och stå ute i regnet och kolla...synd att det inte är en härlig sommarkväll när det händer massa skojiga saker i stan!
Hoppas ni får en härlig lördagkväll! Kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar