Sidor

tisdag 24 maj 2011

En liten sak till...

Nu när livet lugnat ner sig lite har jag fått lust att ta tag lite i mig själv och mitt välmående. Jag har sån tur att jag har en god vän, vi kan kalla henne Kicking Kicki ;-), som är duktig på kost och träning och har inspirerat mig. Så jag jobbar på, med sånt som passar in just nu, och det har funkat bra hittills. Saknar min yoga så vi ska se om prioriteringarna hamnar rätt framåt :-) Gjorde ett roligt inköp igår som gjorde att jag får ännu mer lust :-) Ett par nya träningsbrallor! Behövdes verkligen, rensade ut urtvättade och håliga häromdagen och lådan blev tom, haha!
Nääää, så fort har det inte gått...men min mage kanske ser ut så om ett tag ;-) Fina va?

1 kommentar:

  1. Du inspirerar MIG du söta, underbara!
    P&K "Kick´n Kicki" :)))

    SvaraRadera