Sidor

lördag 6 mars 2010

Skor...

Jag får nyhetsbrev från endel butiker på nätet. Det gör ju att man alltid hittar massa nya snygga saker... och saker jag inte visste om fanns kan jag helt plötsligt inte leva utan. ;-)
Skor skulle jag kunna (om ekonomin tillät) köpa hur många som helst tror jag. Iallafall nu när det finns så mycket fint utan klack. Jag är nämligen inte high heels-typen. Sååå snyggt på andra men jag avstår. Det är likadant med smycken- såå fint på andra men jag känner mig som en julgran om jag har mer än något enkelt på mig. Dock har jag börjat använda armband- inte dåligt va?! Haha!

Hade fått mail av Brandos och Miss Greta när jag kom hem från jobbet. Det tog inte lång tid att hitta lite snyggt..eller vad säger ni?
De hade fått in dess från ett nytt märke "European Culture".
 Den översta är en riktig "Nettan-klänning"...


Sandaler, ballerina, converse...japp, det är vad man beöver en sommar enligt mig!
Vad ska jag ta? vad ska jag ta? Riktiga världsproblem.;-)

Nu är det barnkalas på monkeytown som gäller. Hannes har fyllt 9 och ska fira med sina klasskompisar och några till. Det blir nog fullt ös!

1 kommentar:

  1. Vilka superfina klänningar! Kanske tur att jag shoppade lite i lördags så jag har stillat nerven lite...hihi =)
    1000 tack för den goa härliga lunchen idag, skönt att få en lunchdate så där mitt i veckan med dig!

    Kram vännen och hälsa din goa familj

    SvaraRadera