Sidor

onsdag 3 mars 2010

Mello-favvo

Jag blir lycklig av tonartsbyten! Jaja..det låter kanske lite fjantigt..men det är sant (med stort S). Därav är jag ju också en stor fan av melodifestivalen. Det ska vara glitter och glam-underhållning- sånt man blir sådär glad av.
Lite besviken i år...tycker inte programledarparet riktigt lever upp till mina förväntningar. Det är lite mycket bolibompa över det för min smak. Jag vill ha klass och stil- det är ju melodifestivalen för tusan! Två veckor kvar till den stora upplösningen och...tada! Jag har en favorit. Denna artist och låt gör att jag spricker upp i ett stort leende och skruvar upp högt. Han är ju så charmig och söt och måste bara vara urtrevlig...visst ser det ut så?!


Japp, det är solklart. Salem Al Fakir får min röst! Keep on walking...

http://www.youtube.com/watch?v=mBdkdGCqt_w

1 kommentar: