Sidor

fredag 5 mars 2010

Lyckliga mig...

...som har så fantastiskt underbart söta vänner!

Ikväll när jag kom hem (efter att ha varit på disco mellan 18 och 20- min systerdotter fyllde 9) och öppnade brevlådan så hade den förvandlats till en liten skattkísta! Där låg en Damernas Värld och 2 paket till mig. Började fundera...skulle dom skicka något till mig? Har jag namnsdag eller nåt? Men nej... jag skyndade mig in och öppnade. Som ett barn på julafton ;-)

Ett paket var från min goa vän i Växjö. När vi var på Formex i augusti så tittade vi på ljuspåsar i en monter. Det var ett par svenska tjejer som bor i Asien som hade tagit fram jättefina påsar med olika hålmönster att ha värmeljus i. Väldigt effektfullt både ute och inne, gärna många på rad.. Kommer inte ihåg vad företaget som tagit fram dom hette...Tindra nåt tror jag.
Och vad var det i paketet? Jo, en hel hög med såna fina påsar! Tack, tack, tack!
Puss vad du är söt.

Nästa paket var från min Malin som bor i Göteborg. Hon är för go... Jag berättade för henne för ett tag sen att jag sett en sån fin plånbok på nätet men att jag inte hittade den på nätet eller i stan. Skitfin och praktiskt plånbok i fint naturfärgat skinn men en smart ficka utanpå för mobilen. Passar mig perfekt som sprider mina grejer så fint runt mig, haha!
Och vad var det i paketet? Jo, en sån plånbok! Och ännu finare var kortet som hon skrivit...blev lite tårögd och mycket varm i hjärtat. Tack goa, söta du. I love you too! Ringer dig imorgon.


Min nya plånbok från Object-kolla den braiga fickan till mobilen.
Å andra sidan....


Pussar och kramar till er!
Det är ju inte bara själva presenten man blir glad av, utan att nån har tänkt, fixat, donat och postat...till just mig.

Natti, natti- ska jobba imorgon så jag ska försöka sussa nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar