Sidor

lördag 11 september 2010

Say Hello to Shellac - CND

Say Hello to Shellac - CND



Har varit och fixat mina naglar idag, det gör jag tyvärr alldeles för sällan... Har rätt sköra naglar...funkar bra på sommaren men sen skivar de sig och går av. Jag vet..I-landsproblem.. men det känns faktiskt fräscht med fina naglar. Har provat tippar och gel en gång men ack, ack, ack, det var inte min grej. Jag är definitivt en "korta-ljusa-naglar-tjej". Tycket det ser så fint ut med långa, coolt målade naglar på andra men tyvärr känns det inte rätt på mig. Känner mig utsmyckad som en julgran!
Idag testade jag en ny grej, shellac. Verkar vara ett alternativ för mig. Blir inte tjockare än vanligt nagellack men håller mycket bättre och skyddar nageln. Så nu har jag fräscha, fina naglar som skiner så fint! Hoppas det håller bra...isåfall så får det bli besök om tre veckor igen.

Hej hopp, nu ska jag ut och plantera utekrukorna med lite fint höstigt- MEN det får bli med handskar på ;-) sen ska vi bort på middag ikväll- NICE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar