Sidor

tisdag 23 februari 2010

Kidsen..

Slutade lite tidigare idag för att hämta mitt minsta syskonbarn på dagis. Syrran skulle till läkaren och behövde lite hjälp. Lilla pluttan hade sagostund när jag kom men sträckte armarna så gott emot mig när jag kom in. Till mina barns förtjusning var hon med när jag hämtade dom- dom älskar sin lilla kusin... Sin stora med för den delen men hon var inte med just idag!
Mosters lilla prinsessa!


Fick mail precis av Lena (min kusins fru...värst va "kusiner" det blev-haha!) Hon driver, tillsammans med en annan tjej, Cat B Tong. Snygga klänningar och blusar i små upplagor. Det går att beställa med egna mått vilket jag tycker är kanon! Då kan ju kjollängden räcka även till mig som är lång:-)
Mina favoriter för sommaren dessa...

Modellen på blusen till vänster beställde jag i ett annat tyg förra säsongen men gjorde den längre, som en tunika/klänning- har använt den supermycket! Funderar på om jag "behöver" den blåblommiga... 
Och så avslutningsvis en bild på en fin klänning men även på en snygg tjej- nämligen Lena! Så fint foto..Snygging! Hittade ni någon favorit?
Ha en go kväll. N




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar